Rabu, 8 April 2015

Produk Sabun Mampu Bertahan Di Pasaran



Lux adalah jenama sabun kecantikan yang diedarkan oleh Unilever dari Britain sejak 1925. Sabun Lux menjadi hebat kerana ia mampu bertahan kerana kualitinya yang sentiasa dijaga dan ditingkatkan dari semasa ke semasa.

Selain sabun, Lux juga termasuk jenama shampo, shower gel, dan kondisioner. Syarikat Unilever mula mengeluarkan produk sabun sejak tahun 1899 sebagai Sunlight Flakes.

Sasaran pasaran syarikat ini adalah pengguna di berbagai negara, seperti Afrika Selatan, Arab Saudi, Thailand, Brazil, India, dan Indonesia.

Bayangkanlah betapa unggulnya produk syarikat ini hingga mampu bertahan dan berada di pasaran sejak 116 tahun lalu hinggalah ke hari ini.

Jenama Lux terbitan syarikat ini sudah menjangkau usia 90 tahun. Inilah masanya, untuk anda memutuskan kepada diri anda untuk menjadi pengasas produk jenama sendiri yang mampu bertahan dari generasi ke generasi. Anda juga tentunya ingin mengusahakan perusahaan yang boleh diwarisi.

Banyak perkara yang perlu dipelajari, tetapi jika anda telah memulakannya pada hari ini, sudah tentu banyak pengalaman dan pelbagai perkara telah anda pelajari dan sudah pasti ianya tidak akan sama untuk anda memulakannya pada 10 tahun yang akan datang.

Jika banyak perkara yang telah anda tinggalkan dahulu, jangan lagi dibiarkan, masa terus berlalu sebenarnya bukan perkara itu yang anda tinggalkan tetapi anda sebenarnya peluang keemasan itulah yang telah meninggalkan anda. Jom bertindaklah hari ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan