Jumaat, 5 Ogos 2016

Sabun Cecair Pencuci Pekat

Luangkanlah masa anda sekejap untuk membaca blog ini, jika anda ingin menjadi orang yang berjaya. Peluang menambah pendapatan anda sekeluarga terbuka luas. Kesenangan memerlukan usaha, yang bulat tidak datang bergolek, dan amat pasti yang pipih tidak pula datang melayang.

Berusahalah untuk berjaya, kerana usaha tangga kejayaan. Saya berdoa anda akan terus berjaya dengan panduan yang bermanfaat yang diberikan. Temui anda dipuncak kejayaan.

Sebagai pengusaha sabun. Ramai yang menggunakan cecair pekat pencuci pakaian seperti Dynamo, Downy, Breeze, Attack, Daia, Ajax dan sebagainya.


Permintaan terhadap sabun ini amatlah tinggi dan inilah peluang anda untuk merebutnya dan seterusnya mencapai impian anda. Jika anda berhajat untuk berniaga dalam industri ini. 

Pasaran sabun sememangnya amat banyak seiring dengan pertambahan penduduk. Kedai dobi, restoran atau kedai makan ini lah masanya untuk anda hasilkan jenama sendiri dan menawan hati surirumah. 

Manakala, restoran memerlukan sekurang-kurangnya 40 liter cecair pencuci pinggan mangkuk seminggu. Jika sebulan 160 liter untuk 1 restoran. Bayangkan, jika anda dapat membekalkan sebanyak 20 restoran yang berurusan dengan anda. 

Bermakna anda perlu membuat 3,200 liter bahan pencuci pinggan mangkuk seminggu. Hari ini, berapa nilai sangatlah yang anda perlu laburkan untuk memiliki ilmu membuat sabun yang boleh memberi manfaat ekonomi kepada anda dan keluarga anda.

Untuk Pertanyaan Lanjut

Nama

E-mel *

Mesej *