Khamis, 26 Januari 2017

Sabun untuk cenderahati dan aksesori hantaran perkahwinan

Menambah pendapatan dengan jayanya.

Rebut peluang ini, jadilah pembekal sabun cenderahati door gift untuk tetamu di majlis. Suatu perniagaan yang menguntungkan dan bayangkan jika anda dapat membuat keuntungan hanya RM1 untuk satu sabun. 

Banyak mana yang akan dapat sehari untuk satu majlis yang puratanya tidak kurang daripada 1,500 orang tetamu bagi setiap majlis perkawinan? 


Berapa banyak pula pulangan pelaburan yang anda setelah menyempurnakan tempahan untuk 3 hingga 10 majlis jika itu yang anda penuhi dalam sehari? Ianya adalah sasaran untuk anda membuat pendapatan lumayan. Rebutlah peluang ini untuk memenuhi permintaan di tempat anda. 

JIKA ANDA DAPAT CARUMAN RM1 BAGI SETIAP CENDERAHATI. BAYANGKAN BANYAK MANA YANG ANDA AKAN PEROLEHI BAGI 3 HINGGA 10 MAJLIS SEHARI DENGAN TETAMU YANG SEKURANG-KURANGNYA 1,500 ORANG SETIAP MAJLIS.


Dalam satu email yang saya terima; seorang pengusaha cenderahati dan aksesori perkahwinan, telah mengucapkan terima kasih tidak terhingga kerana melalui ebook ini ia telah mahir membuat sabun, seterusnya memberi pulangan yang menguntungkan. 

Produk sabun sebagai cenderahati telah membuka lembaran baru serta kelainan dalam penyediaan bahan goodies untuk door gift. Beliau tidak lagi risau seperti sebelum ini ketika dia menerima komplen dan terpaksa menggantikan bekalan muffin atau coklat akibat bekalan yang tengit dan berkulat atau terpaksa menanggung risiko jika sesuatu terjadi akibat makanan yang tercemar. 

Dalam percakapan saya dengannya ; dia memberitahu istimewa sabunnya ialah nama pengantin akan dicop pada sabun atau membuat rekabentuk bagi memenuhi kreativiti seperti warna, corak atau haruman yang dikehendaki mengikut tema majlis perkahwinannya. 

Perniagaannya menjadi semakin dikenali sehingga ada yang sanggup untuk menunda tarikh perkahwinan bagi memastikan bekalan sabun cenderahati dapat disiapkan untuk tetamu yang hadir. 

Walaupun kini beliau masih belum mampu menerima semua tempahan. Masih ada ruang sekurang-kurangnya untuk membekalkan sabun cenderahati bagi keperluan segera kerana pelanggan boleh memilih beberapa jenis bekalan sabun awal yang telahpun disiapkan. 

Bagi yang ingin mendapatkan sabun dengan corak atau tema tertentu, beliau akan memenuhi permintaan khas mengikut kehendak pelanggan dan mohon pelanggan untuk maklum awal. 


Peniaga yang berasal dari Melaka itu meminta agar namanya dirahsiakan dahulu kerana khuatir jika beliau pula terpaksa mengecewakan banyak panggilan untuk tempahan yang terpaksa ditolak. Beliau memaklumkan tempahan sabun cenderahati untuk majlis perkahwinan musim cuti sekolah awal tahun depan telahpun penuh. 

Bagaimanapun bagi memenuhi permintaan yang semakin meningkat beliau tidak keberatan untuk bekerjasama dan berkongsi pengalaman dengan mereka yang berminat untuk membuat sabun cenderahati. Pelanggan mudah dicari jika kita dapat memanfaatkan media sosial seperti FB tambahnya lagi.

Untuk Pertanyaan Lanjut

Nama

E-mel *

Mesej *